sweetpinkcottoncandy

Alla inlägg den 12 maj 2016

Av Diana - 12 maj 2016 07:12

Asså jag skrev ju igår att jag inte var så nöjd med min klass men asså jag vill liksom gå med min allra bästavän vem vill inte det och det känns som de i min klass (inte alla) inte är som jag. Känner typ ingen i min klass:(

Om jag hade fått välja klass så hade jag velat gå i A för där kånnerbjag nästan alla och min allra bästavän går där:)

Men sen tänker jag ju också att även fast vi inte går i samma klass (alla klasser då men mest A) så går vi endå på samma skola för det gör vi inte nu:) vi kmr ju träffas ganska ofta eftersom vi e ofta och vi går på dans tillsammans och vi har många shower:)

Vill bara förtydliga att jag hatar inte min klass för en av mina bästakompisar ska gå där och ja:) så jag gillar min klass men bara det att jag inte typ känner någon just nu jag kmr ju lära känna de sen:) så jag gillar min klass:)<3

Presentation


Moshi moshi!:3 Jag är en tjej på 11 vårar. Min blogg handlar mycket om mina egna intressen så som manga, sweet Lolita och min största idol YOHIO!^_^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Yohio

Outfits

Kawaii tips

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards