sweetpinkcottoncandy

Alla inlägg under augusti 2015

Av Diana - 31 augusti 2015 19:15

Bara så att ni vet så kommer det flera back to school inlägg. Har bara varit upptagen med dans,skola,hitta ny väska och cykel också sist men verkligen inte minst jag ska nu gå på ll dance company mini! Om ni vet vem Tova Helgesson är så vet ni nog att hon gå på ll dance company. Jag går också i companiet bara att jag går i mini. Ni ska inte tro att jag började dansa där för att Tova dansar där utan jag har gått på den dans studion längre än vad Tova har gått där men Hon är endå en bra youtuber.

Av Diana - 17 augusti 2015 17:10

Visar bara med bilder så är det något du inte fattar bara kommentera

Av Diana - 17 augusti 2015 15:32

Ska börja göra en back to school serie! mitt första inlägg kommer att vara en back to school DIY som kommer att vara nästa inlägg så håll utkik

Yay

Av Diana - 3 augusti 2015 16:12

Finns även en podcast til the Fosters

Gör så här: sök på the Fosters på kommer du hit

Sen trycker du på den oranga

Sen trycker du på avsnittet du är på

Du kan även prenumerera på den podcaster och varje gång det kommer en ny går du in på mina podcasts så har du den där (du kan även prenumenera på Bros watch PLL to)

Hoppas det hjälpte ses!

Av Diana - 3 augusti 2015 16:00

Mina favorit serier är pretty little liars (PLL) och the Fosters asså så bra serier! Någon gång i veckan ska jag till biblioteket och låna PLL boken (är på s05e09). På the Fosters är jag på s01e03. Jag lyssnar även på en podcast om PLL som heter: Bros watch PLL to. Det är två killar som pratar om vad som har hänt i varje avsnitt så de har t.ex s05e09 visar bild nedanför

För så här: sök bara på PLL då kommer du hit

Sen väljer du om du är på säsong 1-4 tar du den med grön-blå bakgrund om du är på 5-6 tar du den med det ett rött A

Sen trycker du på det avsnitt du är på

Appen heter podcaster och är en appelvara och den ser ut såhär

Hoppas det hjälpte ses!

Av Diana - 3 augusti 2015 15:45

Läskigaste hände precis skulle lägga till stole the show-kygo på spotify och då börjar den låten spelas på radion

Presentation


Moshi moshi!:3 Jag är en tjej på 11 vårar. Min blogg handlar mycket om mina egna intressen så som manga, sweet Lolita och min största idol YOHIO!^_^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Yohio

Outfits

Kawaii tips

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards